Predškolské deti

44 hier na podporu hry s bábkou pre deti predškolského veku-2.vydanie - Barbora Kováčová
3,87

44 hier na podporu hry s bábkou pre deti predškolského veku-2.vydanie - Barbora Kováčová

Teoretické spracovanie problematiky hry s bábkou sa orientuje na vývinový profil dieťaťa raného a predškolského veku. 44 hier je rozdelených do skupín tak, aby bolo možné prostredníctvom nich deťom vysvetliť ako funguje a pohybuje sa ľudské telo, a zároveň sa tak deti naučia ako pohybovať s animovaným predmetom, alebo s jednoduchou bábkou. Zmeny v tejto publikácii nastali v prvej skupine hier zameraných na zrkadlenie a v teoretickom prepracovaní témy hra s bábkou. Ide o druhé prepracované vydanie publikácie, ktorá vyšla v roku 2016.

44 hier na podporu hry s bábkou pre deti predškolského veku-2.vydanie - Barbora Kováčová
3,00

44 hier na podporu hry s bábkou pre deti predškolského veku-2.vydanie - Barbora Kováčová

Teoretické spracovanie problematiky hry s bábkou sa orientuje na vývinový profil dieťaťa raného a predškolského veku. 44 hier je rozdelených do skupín tak, aby bolo možné prostredníctvom nich deťom vysvetliť ako funguje a pohybuje sa ľudské telo, a zároveň sa tak deti naučia ako pohybovať s animovaným predmetom, alebo s jednoduchou bábkou. Zmeny v tejto publikácii nastali v prvej skupine hier zameraných na zrkadlenie a v teoretickom prepracovaní témy hra s bábkou. Ide o druhé prepracované vydanie publikácie, ktorá vyšla v roku 2016.

45 hier na podporu pravo-ľavej orientácie detí predškolského veku - B. Kováčová,Ž.Kunštárová
3,44

45 hier na podporu pravo-ľavej orientácie detí predškolského veku - B. Kováčová,Ž.Kunštárová

Súčasťou orientácie v priestore je oblasť pravo-ľavej orientácie, ktorá ovplyvňuje rozvíjanie schopnosti dieťaťa orientovať sa v priestore a súvisí nielen so školskou úspešnosťou, ale aj s riešením každodenných rutinných situácií v jeho ďalšom živote. Teoretická časť publikácie popisuje teoretické základy orientované na oblasť orientácie v priestore s doplnením o praktickú časť. Tú tvoria konkrétne návody hier/aktivít (v počte 45), ktoré prinášajú čitateľovi možnosti ako rozvíjať dieťa nielen v období predškolského veku. Predložená publikácia 45 hier na podporu pravo-ľavej orientácie detí…

44 hier na podporu vizuomotorickej koordinácie detí raného a predškolského veku - Barbora Kováčová
4,26

44 hier na podporu vizuomotorickej koordinácie detí raného a predškolského veku - Barbora Kováčová

Neisté obťahovanie po čiare, nedokončené vyfarbovanie omaľovánky, ťažkosti s podaním a prinesením predmetu na základe požiadavky zo strany dospelého, alebo oslabenie v orientovaní sa v priestore pri činnosti môžu poukazovať na možné oslabenie v oblasti vizuomotorickej koordinácie, tzn. koordinácie oka s činnosťou ruky. U detí sa tieto ťažkosti bežne vyskytujú, ale je možné ich podporiť a nácvikom skorigovať ešte pred vstupom do školy. Ich odhalenie v škole je vždy na úkor prospechu žiaka, preto práve túto knihu považujem aj za možnú prevenciu pred školským neúspechom. Kniha ponúka konkrétne…

45 hier na podporu sluchového vnímania detí raného a predškolského veku - B. Kováčová,Ž.Kunštárová
4,13

45 hier na podporu sluchového vnímania detí raného a predškolského veku - B. Kováčová,Ž.Kunštárová

K významnému rozvíjaniu sluchovej analýzy, syntézy a sluchovému diferencovaniu dochádza približne u 5 ? ročného dieťaťa. Nie je ničím výnimočným, že dieťa práve v tomto veku zlyháva, a to (nielen) v oblasti sluchového vnímania. Práve táto publikácia môže byť nápomocnou pri práci s dieťaťom, s deťmi v podpore a rozvíjaní oblasti sluchového vnímania. Môže sa stať aj preventívnym materiálom, napríklad tým, že ponúka 45 jednoduchých a na materiál nenáročných hier, ktoré sú zamerané na oblasť sluchového vnímania. Autorky predstavujú súbor 45 hier, tradičných i autorských. Primárne ju odporúčame…

44 hier na podporu vizuomotorickej koordinácie detí raného a predškolského veku - Barbora Kováčová
3,00

44 hier na podporu vizuomotorickej koordinácie detí raného a predškolského veku - Barbora Kováčová

Neisté obťahovanie po čiare, nedokončené vyfarbovanie omaľovánky, ťažkosti s podaním a prinesením predmetu na základe požiadavky zo strany dospelého, alebo oslabenie v orientovaní sa v priestore pri činnosti môžu poukazovať na možné oslabenie v oblasti vizuomotorickej koordinácie, tzn. koordinácie oka s činnosťou ruky. U detí sa tieto ťažkosti bežne vyskytujú, ale je možné ich podporiť a nácvikom skorigovať ešte pred vstupom do školy. Ich odhalenie v škole je vždy na úkor prospechu žiaka, preto práve túto knihu považujem aj za možnú prevenciu pred školským neúspechom. Kniha ponúka konkrétne…

45 hier na podporu sluchového vnímania detí raného a predškolského veku -  B. Kováčová,Ž.Kunštárová
3,00

45 hier na podporu sluchového vnímania detí raného a predškolského veku - B. Kováčová,Ž.Kunštárová

K významnému rozvíjaniu sluchovej analýzy, syntézy a sluchovému diferencovaniu dochádza približne u 5 ? ročného dieťaťa. Nie je ničím výnimočným, že dieťa práve v tomto veku zlyháva, a to (nielen) v oblasti sluchového vnímania. Práve táto publikácia môže byť nápomocnou pri práci s dieťaťom, s deťmi v podpore a rozvíjaní oblasti sluchového vnímania. Môže sa stať aj preventívnym materiálom, napríklad tým, že ponúka 45 jednoduchých a na materiál nenáročných hier, ktoré sú zamerané na oblasť sluchového vnímania. Autorky predstavujú súbor 45 hier, tradičných i autorských. Primárne ju odporúčame…